A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.

Túlfizetésre hivatkozott a csaló Kecskés-telepen

2017. június 19.
 

A Nemzeti Közművekhez tartozó DÉMÁSZ ügyfélszolgálatára érkezett bejelentés, hogy a napokban Szegeden a társaság leolvasójának adta ki magát egy ismeretlen és így próbált megtéveszteni több ügyfelet.

Az áramszolgáltató leolvasójaként jelentkező csaló egy idős hölgyhöz csengetett be, akinek azt mondta, hogy túlfizetése van, amit a helyszínen készpénzben visszafizet neki, ehhez azonban vissza kell adnia a 20 ezresből a különbözetet. Az ügyfél ezt nem teljesítette, de az esetről értesítette Társaságunkat. Az ismeretlen több ingatlannál is próbálkozott ezzel a módszerrel Kecskés-telepen.

A Nemzeti Közművekhez tartozó DÉMÁSZ felelős energiaszolgáltatóként a fogyasztók vagyonvédelmét szem előtt tartva és a visszaélések megakadályozás érdekében felhívja a lakosság figyelmét arra, hogy a társaság munkatársai és megbízottai, így a leolvasók is minden esetben igazolják magukat, és semmiféle készpénzes díjbeszedést és díjvisszatérítést nem végeznek a fogyasztó lakásán vagy telephelyén. Helyszíni munkavégzés esetén a DÉMÁSZ mindig előzetesen értesíti arról az érintett felhasználókat.

Bármilyen gyanú esetén a nap 24 órájában elérhető e-vonalon (06 62 565 600) ügyfeleink azonnal ellenőrizhetik az adatok hitelességét vagy bejelentést tehetnek.